Tuesday, February 3, 2009

1. Copy badge



2. Tag ini diberikan oleh Kak Najlaa

3. (10 fakta/hobi tentang diri)
1. Seorang yang agak pemarah. Tiap2 ari ada bender yg nak dimarahkan.
2. Suka buat kejer pelik2. (dun ask)
3. Seorang yang super save. Sama cam kak jlaa kut. Kupit. (sian saper2 idup ngan aku).
4. Berminat menceburi dalam bidang bisnes. Tgk kawan2 skolah menengah aku, ramai yg dah start. (hish2, aku bila lg)
5. Kini berhempas-pulas dalam menghabiskan degree TESL (2 tahun lagi).
6. Suka merayau-rayau bila ada kenderaan. (baik di Brisbane, mahupun Malaysia).
7. Berminat bermain badminton, tapi x penah pandai pun.
8. Kuat makan. (hey, it's a good thing ya know).
9. Skarang sedang membaca buku Azizi Ali (kenapa ngan aku nih..!!)
10. Kuat tido (undeniably)
.
.
.
.
.
Rakan untuk di tag:
Naqiah
Nadhirah
Hazwan
Didie

6 comments:

Naqiah said...

aku kah yg bernama naqiah itu..?
isk2..

Pendatang Tanpa Nama said...

iyer.... buat2, jangan x buat

Naqiah said...

ade hadiah ke kalo buat..haha..ada trg lg ke

Pendatang Tanpa Nama said...

erm, ada kat KL dah. hadiah? xde laaa... buat laaa dikala masa lapang anda.

Alice said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaa....refer to 25 questions tu la. :P


yea yea yea?

*hasani angguk kepala*

okeh cantik. hehe

Melancolic said...

aku baru perasan a... sory2..